Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mriu | użytkownik

imię i nazwiskokornik the małża adresgdańsk oliwa zarejestrowany04.05.2008 @12:57:22 ostatnio na stronie04.04.2011 @15:35:06

30 cm ponad chodnikami, siłą jak dynamit

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7034532
digarty24 komentarze1294 posty na forum0

komputer / sprzęt
ołówek

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~medousa    01.12.2008 @15:07:34
dziękuję : )
~Dejwit    22.11.2008 @17:20:51
Dawno mnie na Digu nie było a tu widzę niezły progres
_______
Polecam fotografie http://trupotaszczacz.digart.pl/
~agre76    17.11.2008 @23:29:37
_______
detalista zanurzony po bebechy w duszy...ktos to lubi?
~marxxx    31.10.2008 @16:12:40
dzięki za notę wiem , że twarz jest do korekty, wygląda jkby została potraktowana walcem drogowym na tamtą chwilę lepiej nie potrafiłem. pozdro
~wiechoo    28.10.2008 @18:11:24
- dziękuję ponownie.
~wiechoo    28.10.2008 @18:05:25
Dzięki serdeczne za miłe odwiedziny - cieszę się ze się żaba podoba
miłego wieczoru życzę
~nymphae    28.10.2008 @17:23:31
mój błądpozdrawiam.
*hardrocker    28.10.2008 @09:47:25
Dziękuję za bardzo konstruktywną ocenę i komentarz. Naprawdę te dwa symbole rodem z pokolenia dzieci neostrady dały mi wiele do zrozumienia.Dzięki tej głębokiej analizie mojej pracy, nastąpi wielki progres poziomu artystycznego moich kolejnych prac.
~nIEB0    27.10.2008 @19:14:55
hej ;p
~Midian19    27.10.2008 @13:46:11
Wyglada na to, ze czesc wiadomosci na gg do Ciebie nie dochodzi, nie mysl sobie ze Cie olewam.
~Midian19    26.09.2008 @20:47:55
http://www.digart.pl/praca/1573334/I_love_my_doughters.html

ta po lewej wygląda jak moja córeczka xD
~wRzoSik    21.09.2008 @12:26:26
dzieki za koment
_______
jesli mi sie nie podoba nie daje zlej opinii, kim ja jestem aby oceniać innych?
~headless    21.07.2008 @15:47:28
bardzo mi miło
_______
życie jest piękne.
~headless    21.07.2008 @15:45:24
_______
życie jest piękne.
~macniack    20.07.2008 @00:05:37
a o co?
~macniack    19.07.2008 @09:59:26
dzieki,kazdy facet to dziedcko nie???:D
~cyclone    10.07.2008 @19:10:23
Dzięki za ocenkę
~Dejwit    03.07.2008 @18:02:59
A Ty co tak omykasz?;p
_______
Polecam fotografie http://trupotaszczacz.digart.pl/
~Dejwit    02.07.2008 @20:23:42
Ah proszę Ładne zdjęcie na profilu
_______
Polecam fotografie http://trupotaszczacz.digart.pl/
~hlehlerehle    02.07.2008 @16:49:51
_______
we send the love to the skull

wymieniajcie dowody na kreskowe kody wytatuowane z tylu glowy
~Frodo    01.07.2008 @21:55:12
Widzę, że masz uzdolnienia plastyczne.
Ja też kiedyś miałem, ale z wiekiem mi to przeszło.
Nie popełnij mojego błędu
~Frodo    01.07.2008 @21:52:50
Dzięki, taka refleksyjna fotka
~DaVoo    29.06.2008 @11:25:54
dzięki.
pozdrawiam.
~Arwyna    27.06.2008 @22:05:16
Dzięx
~Justyskaa    25.06.2008 @23:59:12
konstruktywna krytyka to nie była...ale dzieki, pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt